مرسدس بنز از بیامو عقب افتاد

در نبرد دیرینهی دو غول آلمانی، ورق بهنظر میرسد به نفع بیامو برگشته است. در حالیکه مرسدس با افت دو رقمی فروش در سراسر جهان دستوپنجه نرم میکند، بیامو نهتنها رشد مثبتی را تجربه کرده، بلکه در بازارهای کلیدی مانند آمریکا و اروپا از رقیب سنتی خود پیشی گرفته است.
امیرمسعود عابدین: بیامو و مرسدس بنز که برای چندین دهه رقیب یکدیگر بودهاند، تقریبا در یک استخر ماهیگیری میکنند. اما بر اساس آمار فروش منتشر شده در این هفته، در حالی که نرخ صید یکی از این برندهای بزرگ آلمانی سقوط کرده، دیگری به زودی به قایق بزرگتری نیاز خواهد داشت.
مرسدس در سهماهه سوم سال ۲۰۲۵، ۴۴۱,۵۰۰ دستگاه خودرو (به علاوه ۸۳,۸۰۰ ون) عرضه کرد که نسبت به سهماهه مشابه در سال ۲۰۲۴، کاهشی ۱۲ درصدی را نشان میدهد، در حالی که بیامو ۵۱۴,۶۲۰ دستگاه خودرو با برند بیامو به فروش رساند که نشاندهنده افزایشی ۵٫۷ درصدی است. اگر برندهای دیگر گروه بیامو، از جمله رولزرویس، M پاور و مینی را نیز در نظر بگیریم، کل فروش به ۵۸۸,۳۰۰ دستگاه میرسد، یعنی ۸٫۸ درصد بیشتر از جولای تا سپتامبر سال گذشته.
متن کامل خبر را از اینجا ببینید
منبع خبر (خبر انلاین ) است و سایت جو در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. چنانچه محتوا را شایسته تذکر میدانید، خواهشمند است کد خبر را همراه با ذکر موضوع به ایمیل سایت جو ارسال بفرمایید.